Mietimme, että millaiseen yritykseen viestisi parhaiten puree. Mikä on sen toimiala? Entä työntekijämäärä tai liikevaihto? Selvitämme yhdessä nämä, jonka jälkeen valitsemme yrityksestä oikeat vastaanottajat. Printin lisäksi voimme lähestyä yrityksiä myös sähköpostisuoran avulla.
Perehdymme yhdessä toivotunlaiseen vastaanottajaan. Minkä ikäinen hän on? Miten hän asuu? Mikä on hänen koulutustasonsa? Voimme myös tutkia nykyisiä asiakkaita tai kontaktejasi ja peilata heidän tietojaan hankkiaksemme rekisterin, joka muistuttaa mahdollisimman paljon nykyistä asiakasrekisteriäsi.
Printin postituksen jälkeen lista voidaan halutessanne laittaa puhelinmyyntiin. Tilaajat poistetaan rekisteristä ja henkilöt toimitetaan potentiaalisuutensa mukaan järjestettynä telemarkkinointiin.
Ennen postitusta on hyvä tarkistaa, että oma rekisteri on kunnossa. Leijonanosa printtikampanjan kuluista menee pääsääntöisesti postimaksuihin – mitä siistimpi rekisteri on, sen vähemmän rahaa menee hukkaan virheellisten osoitteiden takia.
Autamme tarvittaessa siivomaan ja uudelleenjärjestelemään asiakasrekisterinne.
on ajantasainen
on tarkkaan harkittu
ei sisällä turhia vastaanottajia
on kustannustehokas
tuo parempaa tulosta
ei ärsytä vastaanottajaa