Personoiduissa kampanjoissa viestiä muutetaan henkilökohtaisesti puhuttelevammaksi sen mukaan, mitään viestin vastaanottajasta tiedetään. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa usein personoitua tervehdystä, mutta kaikkeen viestin sisältöön voi vaikuttaa sen mukaan, mitä vastaanottajasta tiedetään. Digipainatuksen ansioista jokainen lähtevä viesti voi olla erilainen. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jokainen viesti pitäisi tehdä yksitellen, vaan automatiikka hoitaa sen sille määriteltyjen sääntöjen pohjalta.
Personoinnin avulla voit muokata viestisi sopiviksi juuri oikeille henkilöille. Mitä enemmän tiedät asiakkaistasi, sen kohdennetumpia viestejä voit hänelle lähettää. Jos myyt polkupyöriä, haluat ehkä, että miehille ensisijainen tarjous on miestenpyörä ja naisille naistenpyörä. Kasvissyöjälle ei välttämättä kannata mainostaa paahtopaistia, eikä kerrostaloasujalle haravaa.
Uusasiakashankinnassa myyjämme kartoittavat tarpeesi ja toiveesi ja etsimme sinulle yhdessä parhaat potentiaaliset kontaktit ja hyödynnämme niitä mahdollisimman tehokkaasti.
Parhaat tulokset saavutat yhdistelemällä kanavia. Viestisi tulee varmasti huomatuksi, eikä unohduksiin tilausprosessissa jää varaa. Lue lisää monikanavaisesta suoramarkkinoinnista.
Muuttuvaa tietoa ja digipainotekniikkaa hyödyntämällä luomme printistä puhuttelevamman.
Valitse millaista sisältöä kukin vastaanottaja näkee. Vaikka viestin runko olisi sama, voi kaikki sisältö vaihdella.
Tietokannasta noudettava muuttuva tieto tekee tekstiviestistä henkilökohtaisemman, tarkemman ja tehokkaamman.
Ohjaamalla henkilökohtaiselle laskeutumissivulle pystymme näyttämään juuri ne asiat, joita haluamme vastaanottajalle näyttää. Esitäytetty yhteystietolomake pienentää tilauskynnystä huomattavasti.