Kohderyhmät ja osoitteet

Kohderyhmät ja osoitteet

Ostorekisterit

B2B – Kun lähestytään yrityksenä yritystä

Mietimme, että millaiseen yritykseen viestisi parhaiten puree. Mikä on sen toimiala? Entä työntekijämäärä tai liikevaihto? Selvitämme yhdessä nämä, jonka jälkeen valitsemme yrityksestä oikeat vastaanottajat. Printin lisäksi voimme lähestyä yrityksiä myös sähköpostisuoran avulla.

B2C – Kun viestisi vastaanottaja on yksityishenkilö

Perehdymme yhdessä toivotunlaiseen vastaanottajaan. Minkä ikäinen hän on? Miten hän asuu? Mikä on hänen koulutustasonsa? Voimme myös tutkia nykyisiä asiakkaita tai kontaktejasi ja peilata heidän tietojaan hankkiaksemme rekisterin, joka muistuttaa mahdollisimman paljon nykyistä asiakasrekisteriäsi.

Printin postituksen jälkeen lista voidaan halutessanne laittaa puhelinmyyntiin. Tilaajat poistetaan rekisteristä ja henkilöt toimitetaan potentiaalisuutensa mukaan järjestettynä telemarkkinointiin.


Omat rekisterit

Ennen postitusta on hyvä tarkistaa, että oma rekisteri on kunnossa. Leijonanosa printtikampanjan kuluista menee pääsääntöisesti postimaksuihin – mitä siistimpi rekisteri on, sen vähemmän rahaa menee hukkaan virheellisten osoitteiden takia.

Autamme tarvittaessa siivomaan ja uudelleenjärjestelemään asiakasrekisterinne.

Hyvä kohderyhmärekisteri

on ajantasainen

on tarkkaan harkittu

ei sisällä turhia vastaanottajia

Tällöin se

on kustannustehokas

tuo parempaa tulosta

ei ärsytä vastaanottajaa

Suosikkeja osoitteellisiin postituksiin

Viemme viestin perille saakka